Úlohou realitního makléře je najít solidního zájemce o nemovitost v co nejkratším čase. Aby nemovitost zaujala kupujícího na první pohled a prodala se za maximální možnou částku, přichází na řadu realitní marketing. V tomto článku se budeme věnovat jedné z jeho nejdůležitějších součástí, a to home stagingu.
Cílem home stagingu je dosáhnout toho, aby se nemovitost jevila co nejatraktivněji pro co největší počet potenciálních zájemců o její koupi nebo pronájem. Byt nebo dům je proto vybaven krásným nábytkem a doplňky, které jsou v souladu s celkovým laděním bytu a vkusem co největšího počtu zájemců. Kromě designových úprav je nutné se zaměřit také na důležité povrchové úpravy - vymalování pokojů, nalakování podlahy či položení zcela nové, oprava drobných vad atd.
Home staging je tedy příprava domu nebo bytu k nafocení fotografií pro realitní kanceláře a k prohlídce potenciálních zájemců.
Zvýšený zájem o atraktivní nabídku výrazně zkracuje dobu prodeje. Prodáváte-li rychle, nemusíte uvažovat o snížení ceny. S tím souvisí i další úspory jako náklady na provoz domácnosti, čas strávený prohlídkami apod.
Dává kupujícímu možnost vidět nemovitost nejen jako “střechu nad hlavou”, ale jako jeho budoucí domov. Z interiéru jsou vyjmuty veškeré rušivé elementy a osobní předměty současného majitele, aby případní zájemci měli možnost vidět, jaký prostor se jim nabízí, a aby si byli schopni během krátké návštěvy představit, jak by v těchto prostorách mohli žít právě oni. Pomocí emočních zón je možné zajistit, aby byla nabídka neodolatelná.
...pro to, aby nemovitost byla co nejlépe připravena na profesionální nafocení pro inzerci, či prohlídku zájemců o nemovitost:
Prodáváte nemovitost? Podívejte se na naše realizované home stagingy, které pomohly prodat (i pronajmout) nemovitosti za vyšší částku a mnohem rychleji.
Těšíme se na případnou spolupráci, Váš tým designérů Bidli :-)